Intrebari frecvente
Intrebari despre produse si comenzi
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, te rugam sa folosesti modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introdu informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, ti se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Am plasat o comanda, ce am de facut in continuare?
Dupa ce primim o comanda, te vom contacta pentru confirmarea acesteia si pentru stabilirea detaliilor livrarii.
Daca nu reusim sa intram in contact cu tine dupa 3 incercari pe telefon sau e-mail, ne rezervam dreptul de a anula comanda.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, MIMO (MimoStore.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, te rugam sa introduci datele care ti se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, vei avea optiunea sa introduci informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca in afara teritoriului Romaniei?
Comenzile plasate pe MimoStore.ro se livreaza doar pe teritoriul Romaniei.
As dori produse in alte culori sau caracteristici decat cele prezentate pe site. Cum procedez?
In acest caz, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact.
Ce reprezinta marimea F?
Marimea F provine de la "Free Size" si caracterizeaza un produs destinat mai multor marimi. In descrierea produselor Mimo de marimea F vei regasi recomandarile pentru marimile clasice.
Am un cod de reducere valabil pe www.MimoStore.ro. Cum il folosesc?
Alege-ti produsele preferate si adauga-le in cosul de cumparaturi. Aplica acest cod inainte de a plasa comanda in campul "cod cupon". Codurile de reducere emise pentru www.MimoStore.ro se pot folosi doar in perioada mentionata si se pot supune anumitor termeni sau conditii specificati. Poti folosi un singur cod la o comanda.
Am primit comanda si nu doresc sa pastrez unul dintre produse. Cum procedez?
Produsele comandate se pot returna in 14 zile calendaristice de la receptia lor, daca se afla in aceeasi stare in care le-ai primit, noi, nepurtate si nespalate. Poti returna oricate produse de pe o comanda cu mai multe produse. Pentru stabilirea detaliilor necesare returului, te rugam sa ne contactezi la mimo@mimostore.ro. Mai multe detalii legate de livrare si retur poti gasi aici.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu iti amintesti parola contului, te rugam sa folosesti optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, te rugam sa te autentifici in cont si sa accesezi apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, nu este necesar sa iti creezi un cont de utilizator. Ai posibilitatea de a lansa o comanda rapida, fara a fi necesara crearea unui cont de utilizator in prealabil.
Daca totusi doresti sa te inregistrezi, o poti face si dupa ce ai adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doresti sa modifici o comanda, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact de pe site. Te rugam sa precizezi si ID-ul comenzii, pe care il poti regasi in sectiunea Stadiu comanda.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Poti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.
Vouchere MIMO
Am primit un voucher MIMO. Cum il folosesc?
Adauga in cosul de cumparaturi produsele dorite, iar inainte de finalizarea comenzii, adauga codul unic de pe voucher in campul "cod cupon", pentru a beneficia de reducerea scrisa pe el - poate fi o reducere valorica sau una procentuala. Voucherele MIMO se pot utiliza doar pe www.MimoStore.ro.
Reducerea se va aplica la valoarea totala a comenzii, fara costuri de transport.
Ce se intampla in cazul in care comanda nu are aceeasi valoare cu voucherul valoric?
In cazul in care valoarea voucherului va fi mai mare decat valoarea totala a comenzii, va rezulta o comanda cu valoare zero, iar diferenta nu ramburseaza. Daca valoarea comenzii depaseste valoarea voucherului, diferenta se va achita ramburs, la primirea coletului.
Intrebari generale
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact de pe site.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact.